Подобрете ги ефектите од вежбањетo со храна

Консумирањето одредени намирници пред тренингот може да го намали ефектот од вежбањето. Експертите советуваат да избегнувате јаглехидрати пред физичките вежби и препорачуваат:

vezbanje-fitnes-aerobik

 

Пред тренинг

Држете се до протеините – јајца, пилешко и риба. Задолжително е повеќе зеленчук, овошје, салати – тие содржат корисни јаглехидрати. Така ќе ја одржите енеријата и стабилно ниво на шеќер во крвта за време на вежбањето.

После тренинг

● Период од шест часа после вебањето од клучно значење е опоравувањето на организмот – од тоа зависи ефикасноста следниот ден.

● Внесувајте повеќе јаглехидрати. Во овој период најбрзо се согоруваат мастите, а мускулите поефикасно ја користат енергијата за да се обноват истрошените резерви гликоген. Тоа значи дека после тренингот, а не пред него, треба да го консумирате најголемиот дел од дневни калории.

● Додајте протеини. Тие се извор на а